JÁTÉKKIÍRÁS

AZ ALAPOK

  • A játékra történő regisztrációval elfogadod, hogy az eseményen önszántadból és saját felelősségedre veszel részt. Elismered, hogy megfelelő védőfelszereléssel rendelkezel.
  • Elismered továbbá, hogy az ‘Wasteland EP6: Eastland’ airsoft játék szabályait, valamint a MASZ 2015 szabályrendszert elolvastad, felfogtad és alkalmazni is fogod.
  • A játék során beépített bizalmik ügyelnek a játékkiírásban foglalt szabályok betartására. 
  • A játék menetét és hangulatát rontó résztvevők figyelmeztetésben részesülnek!
  • A pályán BIO BB használata kötelező kivéve sniper és DMR! Ezt a parkolóban és a játék közben ellenőrizzük!
  • TILOS mindenféle, törvény által tiltott önkényuralmi jelkép használata!
  • A kapun történő belépéskor ne viselj a bakancs, sapka, zubbony, nadrág, kabát katonai felszereléseken felül bármilyen egyéb kiegészítőt (mellényt, sisakot, pisztolyt ésatöbbi), különben nem engedünk be.
  • A beléptetésnél mindenki köteles aláírni egy Saját Felelősségi Nyilatkozatot, amelynek szövegét ITT találjátok.
  • A parkolóba megérkezve első dolga legyen mindenkinek a szemüveg felvétele! A szemüveg használata az egész játék alatt KÖTELEZŐ! A szemüveg nélküli játékosokat figyelmeztetés nélkül hazaküldjük!
  • Az emeletes épületek esetében csak az első emelet játszik, felette nincs játék! A tetőre kimászni tilos és életveszélyes!
  • Hop-up belövés csak a kijelölt helyen és irányba!
  • Kronó után tárat kivesz, fegyver bebiztosít. Tárat csak az eligazítás után lehet ismét fegyverbe helyezni.
  • A kronózáshoz mindenki egy darab ÜRES tárral a KEZÉBEN, belőtt hop-up-pal jelenjen meg!
  • A MASZ 2015 FPS határait szigorúan betartatjuk. Ne hozzál pont 400, 500 vagy 600 FPS-es puskát. xCortech 3200-as kronóval mérünk.
  • A pályán a medic-elésen és “késelésen” kívül TILOS mindenféle fizikai kontaktus!
  • A rendezvény előtt és alatt alkoholt, varázsgombát, sámán-kencéket fogyasztani szigorúan TILOS!
  • 16-18 éves kor között kötelező a szülő vagy gondviselő által aláírt szülő nyilatokzatot hoznod és bemutatnod! Aki csal, azt örökre kitiltjuk!
  • Arra kérünk, hogy ne jelentkezz, ha nem jössz el, vagy a játék előtt két nappal találod ki, hogy dolgoznod kell illetve lebetegedtél! Köszönjük a megértést!
  • A játékra azt engedjük be, aki regisztrált ez esemény napja előtt 24 órával. Nincsenek plusz fők, mindenkinek kötelező regisztrálnia
  • A játék bármilyen időjárási körülmények között megrendezésre kerül. Mit ott leszünk!
A PÁLYA ÁLTALÁNOS TÉRKÉPE​
A CSAPATKÁRTYA​

DRESSCODE

  • Ez egy posztapokaliptikus játék. Minimum vagy felül vagy alul civil ruhadarabot kell viselnetek! Mindenkit arra szeretnénk kérni és ösztönözni, hogy legyetek kreatívak, hagyjátok otthon a csilli-villi cuccokat, húzzátok fel az Adidas mackófelsőt és a gumicsizmát. Egy kopott hátizsák és MZ bukósisak többet dob a játék és saját magatok hangulatán is, mint bármilyen geardo, a sztoritől idegen kiegészítő.
  • Lásd a fotókat a Wasteland Airsoft Facebook oldalán!

JÁTÉKKEMENT ÉS ÁLTALÁNOS JÁTÉKSZABÁLYOK

Rajok

  • A játékot mindenki minimum 3, maximum 5 fős rajokban kezdi teljesen véletlenszerű helyén a pályának
  • A játék során ellenségnek tekintendő minden más raj, együttműködésre nem lesz lehetőség
  • Minden raj kap egy csapatkártyát amelyen követni tudja, hogy aktuálisan hol tart a játékban, ezen van hely X-elni mindent
  • Minden raj kap alkoholos filcet is (tartalék lesz a szervezőknél!)
  • Minden raj kap egy térképet, amelyen látja a pályát
  • Minden raj kap egy kártyapaklit, amelynek ismertetését lentebb találod

Skála, a központi helyszín

  • A Skála, a Keleti földek fontos kereskedelmi és kulturális csomópontja, a puszták megfáradt harcosai gyakran töltenek itt el hosszabb-rövidebb időt, hogy információt szerezzenek, felhajtsanak néhány Bombit, vagy Trauma szódát és eladják a pusztában talált értékeiket.
  • A Skála helyszínre minden játékbeli nap végén vissza kell vagy vissza lehet térni, lásd lentebb

A fix pontok és a napi teendők

  • A pályán összesen 18 bejárandó pontot jelöltünk fel. Minden pontnak típusa (víz, élelem, gyógyszer) és sorszáma is van. A pontokon ki lesz függesztve a pont típusa és száma. Keresd a sárga, A4-es molinókat!
  • Egy adott sorszámú víz, kaja, gyógyszer pontra csak egyszer lehet ellátogatni. A már bejárt pontokat ki kell X-elni a csapatkártyán
  • A fix pontokon kívül van még naponta további két feladat: kötelező támadás és kártyahúzás, ezek lásd lentebb!
  • A “napirend”, avagy a kötelező bejárási sorrend: első körben egy víz, majd egy kaja, majd egy gyógyszer pontra kell elérni és mindeközben (bármikor egy napon belül!) egy másik rajt megtámadni, majd mindezek után húzni egy kártyalapot a pakliból és végrehajtani a rajta olvasottakat
  • Minden víz, kaja, gyógyszer, támadás, kártyahúzás után véget ér egy képzeletbeli játéknap, az erre vonatkozó szabályt lásd lentebb!

A kötelező támadásról (halálfej)

  • A víz, kaja, gyógyszer pontok bejárása közben bármikor, naponta egyszer meg kell támadnotok egy másik rajt
  • A támadás akkor tekinthető végrehajtottnak, ha közületek vagyaz ellenséges rajból legalább egy főt medicelni kell
  • Fontos tehát, hogy NEKTEK KELL KEDZEMÉNYEZNI egy támadást, az ellenség támadása nem számít teljesítésnek!

Kártyapakli

  • A kártyapakli egy Wasteland EP3-mal bevezetett újdonság
  • A rajnak minden kör/nap végén húznia kell egy lapot a megkevert pakliból és kötelezően végrehajtani azt amit a lapon olvasott
  • Előfordulhat, hogy a pályán másutt is belefut a raj olyan helyzetbe, amelynek kapcsán kártyalapot kell húznia
  • A kártyalapok fele-fele arányban hordoznak pozitív és negatív hatásokat a rajra nézve. Lesznek nagyon pozitív és nagyon negatív lapok is!

Nap végi táborozás

  • Egy víz, kaja, gyógyszer, kötelező támadás és kártyahúzás után a nap véget ér. Két opciótok van:
    • VAGY elmentek egyből a Skálába, ahol kérhettek egy X-et valamelyik fejlesztésetekhez (lásd lentebb!)
    • VAGY elmentek egy safe house-ba (egy szabadon választott épületen belülre) és ott 10 perc várakozás után kezditek a következő napot. A lényeg, hogy fejlesztést így nem X-elhettek, de pl. két nap után visszatérve a Skálához már két fejlesztést kérthettek

Fejlesztések

  • A játékot mindenki szegényes felszereléssel kezdi: 2 tár (lásd lentebb kirészletezve!), 1 medic szalag / fő és egy fő dedikált medic
  • A nap végi fejlesztésekkel mindezen javíthattok.
  • Milyen fejlesztések lehetségesek? Lásd a csapatkártyát!

Egyéb

  • Érdemes nyitott szemmel járni és minden épületet, tereptárgyat átvizsgálni mert a wasteland tele van meglepetésekkel
  • Tárlimit/lőszerlimit! A játékot mindenki maximum két tárral kezdi, ehhez lehet még szerezni +2-őt jutalomként

MEDIC-SZABÁLYOK

  • Visszaállási idő: kezdetben 15 perc, órával mérve! Ez később fejlesztéssel és kártyaákkal csökkenthető.
  • Visszaállás helye, módja: a kilövés helyétől a raj megindul abba az irányba 100 métert, ahonnan éppen jött. Ott megáll és narancs sapkában várja az 5-10-15 perc végét. Visszaállási céllal ne gyalogoljatok be egy pont 50 méteres körzetébe!
  • Visszaálló rajt direkt camp-elni tilos!
  • A visszaállási idő végén a raj egy tagja hangosan jelzi, hogy “VISSZAÁLLTUNK!”
  • A találatot kapott játékos köteles feltartott karral, többszöri hangos, TALÁLAT! vagy HIT! kiáltással jelezni a sérült státuszát majd a lehető leghamarabb a fejére tenni a narancs sapkát vagy kendőt
  • A narancs sapka/kendő folyamatosan legyen fent a sérült, visszaálló játékosokon/rajokon egészen a visszaállási idő végig
  • Gyógyítás: dedikált medic; 1 percig, órával mérve, közben folyamatosan érintve a sebesültet
  • Szájbarágó: A sebesült társ kivonható a tűzvonalból, de a sebesülttel futni tilos! A SEBESÜLT NEM TUD FUTNI!
  • Egy emberre KETTŐ (később max. három!) darab medic szalag köthető fel. Harmadik találatnál az EGÉSZ RAJ VISSZAÁLL!
  • Medic szalagot NEKTEK kell hoznotok! Fejenként hármat!
  • Élő vagy sebesült ember késelése vagy dobatása: az adott ember halott, de a raja még maximum 10 percig tovább játszhat (csak, hogy ne lőjjük le a jó jeleneteket). Végül az az EGÉSZ RAJ VISSZAÁLL!
  • Késelés csak gumikéssel (gumibaltával, gumikaszával stb.), HÁROMSZOROS érintéssel! Nincs kaszaboló nindzsázás!
  • Kivérzési idő: 10 perc. A végén a RAJ VISSZAÁLL!
  • “Halott ember nem beszél!”

FEGYVEREK, TÁRAK, BB, GRÁNÁTOK, CSIPOGÓK

  • A játékot mindenki 2db tárral kezdi. További két tár még nálatok lehet, de azokat csak az erre feljogosító jutalom megszerzése után lehet használni! Géppuskás: 1 rakasz végig. Sniper ill. DMR esetében, kezdéshez: 2 tár a nagy puskába, egy az oldalfegyverbe, ehhez jöhet a +2 később (te osztod be, a MASZ-t be kell tartanod épületben!).
  • A “Wasteland EP6: Eastland” épületharcot mellékesen tartalmazó játék, tehát beltérben és annak 10m sugarú körzetében maximum 1.5 Joule (400 fps) és KIZÁRÓLAG egyes lövés engedélyezett! Sorozatlövés csak a 10m zónán kívül, épületre- vagy abból kifelé tüzelve adható le.
  • További, csengősi szigorító szabály, hogy a pályán 10 méternél közelebbről nem lehet sorozatot leadni az ellenfélre!
  • Ami a MASZ 2015-ben nem sniper, DMR vagy géppuska, az nálunk sem az
  • A kronómester NEM fogja beengedni a határokon felüli puskákat a játékra, nincs %-os stb. tolerancia
  • HPA szabályok: MASZ 2015 FPS határok; maximum 0,32g BB; lockolni kell a regulátort és ezt bemutatni a kronós embernek
  • Sniper-nek és DMR-nek kötelező az oldalfegyver viselése
  • Egy rajban maximum 1 támogató ÉS (1 DMR VAGY 1 mesterlövész) fegyver lehet, mindenki más 400 alatti lövész.
  • A játékon csak mid vagy alacsonyabb kapacitású tárak játszanak. Tehát semmi ami tekerős, még akkor sem, ha kiszámolod bele a BB-ket egyesével
  • Géppuskás csak egy rakaszt használhat
  • A játék során csak BIO BB használható, kivéve 0,28g feletti BB-vel DMR és sniper
  • Tárazás csak és kizárólag visszaállás során lehetséges!
  • A damilos, csipogós botló játszik, ha hoztok. Elműködése esetén 3 méteres körben mindenkit medic-elni kell.
  • Semmilyen nem szervező által adott pirotechnika nem játszik!
  • Hanggránát nem játszik
  • BB-szóró gránát játszik, lásd MASZ 2015inkább gy

RÁDIÓZÁS ÉS BALESETEK

  • Minden rajnak kötelező legalább egy komolyabb minőségű / teljesítményű rádió. amely nem merül le 1 órán belül
  • Szervezői: 8. csatorna
  • Bárminemű balesetet azonnal jelents a 8-as csatornán ill. hangos kiabálással is!
  • Rajon belüli kommunikációra tilos a szervezői csatornát használni!

KÖTELEZŐ ÉS AJÁNLOTT FELSZERELÉSEK

Kötelező

  • BIO BB, lásd fentebb!
  • Max. mid-cap tárak (nem, nem lehet csak 100-at tölteni egy high-cap-be!)
  • A MASZ 2015-nek megfelelő szemvédelem
  • Narancssárga találatjelző sapka vagy kendő
  • Fejenként 3db medic szalag (+1 pót, ha elhagyod!)
  • Rajonként egy működő rádió

Ajánlott

  • Arcvédő, fogvédő
  • Pótakksi, pótfegyver
  • Tájoló, GPS
  • EÜ csomag: WC papír, zsebkendő, nedves törlokendo, hasfogó, fejfájás ellen valami, géz, ragtapasz

Amit mi adunk

  • pályabérlet
  • játékkellékek
  • 1db, molinós térkép rajonként
  • 1db, molinós csapatkártyát rajonként
  • 1 kártyapaklit rajonként
  • játékon belüli kocsma

Regisztráció és regisztrációs díj

A játékon bárki részt vehet, aki a kiírt feltételeknek maradéktalanul megfelel. A maximális létszám 80 fő. Egy csapat minimum 3 fős és maximum 5 fős lehet. Összesen 20 csapatot várunk.

Regisztrációs díj - előre utalással

3000 Ft

(a helyszínen 4000 Ft)
  • Pályabérlet
  • Szervezési költségek
  • Játékkellékek
  • In-game kocsma